zondag 6 maart 2016

Klaar!

De wanten zijn klaar!


Ik vind ze zeer kleurrijk geworden en dragen fijn!



Ze zijn gemaakt van 100% Shetland garen, geverfd met alleen natuurlijke materialen. 

Over natuurlijk geverfd garen gesproken; vorige week kwam een mevrouw in de winkel die de met Indigo geverfde garens van mij had gekocht. Zij kwam even showen wat zij ervan gemaakt had.
Ik werd hier even heel stil van, zo mooi!!




Dank je M. voor het komen showen van jou vestje! Ik vind 'm prachtig!
Het is zo leuk om te zien wat anderen maken met de garens die ik verf en daar plezier aan hebben. 


Fijne dag!


Ineke


 

4 opmerkingen:

  1. De wanten zijn prachtig geworden, allemaal! Wat zijn plantaardige kleuren toch mooi samen. Leuk zeg, dat een klant terug komt om te laten zien wat ervan gemaakt is. Groetjes en een fijn weekend! Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou...had ik zomaar een blogbericht van je gemist! :-(
    Beter laat dan nooit hé! :-)
    Wat een mooie wanten...en die kleuren!
    Bijna jammer dat de lente voor de deur staat! ;-)
    Leuk om te zien wat mensen maken met je wolletjes!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. New mittens for autumn! I love how they turned out :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...