woensdag 6 januari 2016

Nieuw begin.

Allereerst wil ik iedereen een geweldig 2016 wensen, dat dromen een stukje verder werkelijkheid mogen worden!

Ons Nieuw Jaar begon met een heerlijk weekje Ameland. Strand, zon (ja, echt) en veel gezelligheid!


We hadden prachtige zonsopgangen,


de hondenmeisjes hebben zich zo ontzettend vermaakt op het eiland (en wij van hen),


en in de ruimte was het goed toeven! 

Ook ben ik dit nieuwe jaar opnieuw begonnen met een "KnitALong" (KAL), de Mystery Mitten KAL 2016
Ik heb al langer een zwak voor de Scandinavische wanten, vind ze prachtig! 
Dus toen ik deze knitalong tegen kwam, heb ik mij gelijk aangemeld. 


Elke week krijg je een deel van het patroon toegestuurd. Deze week het patroon van de boord (the cuff).


Na een beetje puzzelen met de kleuren, ben ik hierop uitgekomen. Ik vind het nu al een geweldig leuk patroon! 


De licht grijze wol is handgesponnen Shetland, de andere is Shetland garen die ik met Meekrap/Cochenille en Meekrap heb geverfd.
Nu maar wachten op vrijdag, dan komt het 2e deel van het patroon!

*****

A.s. zaterdag (9 januari) geef ik een demonstratie Fair Isle breien van 14.00u - 16.00u bij Kruid en Ambacht in Haren. 
Mijn mutsjes en natuurlijk geverfde garens zijn dan ook te bewonderen en te verkrijgen.
Mocht je vragen hebben over Fair Isle breien of gewoon gezellig mee willen breien, wees dan welkom! 

Fijne dag!

Ineke


1 opmerking:

  1. mooi ik ben nog even zoekende wat ik ga breien mooi geverfd garen weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...