maandag 14 december 2015

Suusje "Wolbeest"

Afgelopen weekend sprak ik Alexandra van Het Wolbeest. Zij verft diverse soorten lontwol en garens in prachtige kleuren. 
Vorig jaar heb ik van haar een mooi Shetland lontwolletje gekocht in zachte blauw, gele en groene tinten. Ik vertelde haar hiervan en ook dat ik daar 2 Suusjes van Zij Maakt Het van gebreid heb. 
Deze knuffeltjes had ik helaas niet meegenomen en bedacht mij dat ik ze ook hier nog niet heb laten zien.
Dus, hier zijn de dames Suusje, handgesponnen en gebreid door mij van Shetland lontwol geverfd door het Wolbeest. 


Fijne dag!

Ineke


5 opmerkingen:

  1. mooi leuk blijven de knuffels van zij maakt het

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er gezellig uit zo samen. Suusje is ook erg leuk om te breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve knuffels en mooie kleuren- een goede combi jullie!! ;-)
    Fijn weekend, liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou en Hans en al jullie knuffels een goed, gezond en creatief 2016! De tijd vliegt, laten we hem inderdaad gebruiken om er iets moois mee te maken.
    Lieve groet, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...