maandag 2 november 2015

Een super verrassing!

Zaterdagochtend, niets vermoedend, haal ik onze brievenbus leeg. 
Hé, een pakje... voor mij??? Het voelt wat zacht aan, wat is dat nou??
Binnen gekomen open ik het pakje en tot mijn enorme verbazing zat deze prachtige handgeweven sjaal en handgeschreven briefje er in. 


De maakster had een paar jaar geleden lontwol geverfd met Cochenille bij mij gekocht en had deze gesponnen en er deze prachtige sjaal van gemaakt.
Voor mij.
Zomaar. 
Zo lief.


Lieve M. heel erg bedankt voor dit prachtige en persoonlijke cadeau! 
Ik vind 'm super!

Ineke xx


4 opmerkingen:

  1. Wow dat is nog eens een leuke verrassing in je brievenbus!
    Het is een super mooie sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo, dat is nog eens een geweldig prachtig en lief cadeau!
    Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwwww jeetje!! Wat onwijs lief, en mooi!!
    Dat zijn wel hele speciale cadeautjes hé?
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een pracht exemplaar en dat zomaar in de brievenbus TOP !!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...