maandag 15 december 2014

Midwinterwol Markt


Dit jaar was het het 5e jaar dat de Midwinterwol werd georganiseerd en het 3e jaar dat ik hieraan mee deed. 
2 dagen, best spannend.
Het was berekoud, maar erg gezellig!

Mijn kraam.

Het Flowers mutsje en breipakketten.

Ik wil daarom graag iedereen die mijn kraam aandeed heel hartelijk bedanken voor jullie klandizie, leuke en ontroerende gesprekken en complimenten. 
Dit betekent veel voor mij en hierdoor werd het een leuk en gezellig weekend!


Fijne dag!

Ineke


3 opmerkingen:

  1. Ha, daar ligt mijn leuke mutsje :-)))) Het is heerlijk warm en ik krijg veel leuke reacties. Ik vond het heel leuk om je te ontmoeten!!!! Het mutsje is met liefde gebreid en dat voel je!!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ai wat ziet dat er gaaf uit !!! dat mutsje ook al zo mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat ziet er gezellig uit! Je kraam is mooi gevuld!
    Fijn dat het een geslaagde markt was! Ik kon helaas niet komen (door de verhuizing) maar volgend jaar kom ik zeker!
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...