maandag 6 oktober 2014

Shwook is af!

Na meerdere keren te hebben uitgehaald, omdat ik de kleuren in het patroon niet mooi bij elkaar vond passen, is hier mijn versie van het Shwook mutsje.





 Wat een ontzettend leuk mutsje om te breien!!

Ik heb er alleen nog de kleur bruin aan toegevoegd, voor de rest zijn het de kleuren die ik uitgekozen had. 
Wat zo bijzonder is is hoe de kleuren "mengen" als je er mee gaat  breien. Zo bij elkaar gelegd kunnen de kleuren er prachtig uit zien, maar als ze naast elkaar komen te liggen in een patroon, is het een heel ander verhaal. Zo vond ik het geel veel te overheersend in het patroon en heb daarom gekozen om er nog een bruin tint bij te doen. Hierdoor kwam er wat meer balans.
Al met al een heel erg leuk project!


Fijne dag!

Ineke


4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...