vrijdag 10 oktober 2014

De "go with the flow" shawl

Ik had diverse "proef" draadjes van eigen gesponnen en natuurlijk geverfd garen in diverse diktes liggen, waar ik eigenlijk niets mee deed. Net niet de juiste kleur of net te strak gesponnen, maar bij elkaar wel een mooie combinatie. Zonde om weg te doen vond ik, dus ben ik maar begonnen om er een shawl van te breien. Niets fancy of zo, gewoon go with the flow. 



Af en toe een gaatje en af en toe een ribbel om het nog een beetje leuk te houden, en aan elk begin en twee keer in het midden een overslag.
Ik denk dat ik hier van het winter veel plezier van zal hebben!


Fijne dag!

Ineke



12 opmerkingen:

  1. wat een juweeltje daar mag je best trots op zijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! De kleuren zijn prachtig. Dit model is zo goed bruikbaar; veel plezier met deze schitterende omslagdoek.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dát is Breiwerk met een hoofdletter (evenals dat geweldige mutsje van het blog hiervoor)! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die kleuren samen! Wat een heerlijke sjaal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik vind haar ook erg mooi. Ook leuk hé, dat het volledig zelfgemaakt is, van draad tot kleur tot doek!
    Dag
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal "net-niet-goed-draadjes" leveren wel een hele mooie shawl op. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh je kleurtjes zo mooi, ja daar zal je veel plezier van hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awel ik vind het heel mooi !!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even simpel en go with the flow....nou daar wil ik dan wel een lesje in. Prachtig......Zal er You Tube eens op naslaan......ofzo.....
    En die kleuren, die vind ik dan weer prachtig!!
    Dag, Madelief,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou volgens mij is het even wat meer dan go with the flow.....prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...