donderdag 25 september 2014

Shwook


Dit zijn de kleuren waarmee ik een nieuw mutsje ga breien.
Het wordt het  Shwook mutsje.
"Het wat mutsje?" hoor ik jullie in koor roepen.



 Dit mutsje is speciaal gemaakt voor Shetland Wool Week door Hazel Tindall.
En ik wil ook zoooooooo graag een keertje naar Shetland Wool Week, dus begin ik alvast maar met dit mutsje! :-))


De kleuren zijn van plantaardige Indigo, Zuring en de natuurlijk tint zacht grijs. 
De wol is allemaal Shetland wol, merendeel zelf gesponnen.

Fijne dag!

Ineke



7 opmerkingen:

  1. Mooi.... succes met je mutsje!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes en een leuk patroon. Heb het gelijk aangevraagd.
    Alleen....ik heb geen shetland wol. Maar van een ander schaapje wordt het ook vast mooi;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren en ook mooie wolletjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie bolletjes mooie kleuren dus dat gaat wel wat worden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gaat vast weer heeeeel mooi worden, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De naam alleen al is heel interessant! ;-) En wat een mooie gekleurde wolletjes, puur hoor, zo van begin tot eind je eigen creatie (van wol tot mutsje bedoel ik) super! Ben ook heeeeel benieuwd! ;-)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...