dinsdag 2 september 2014

De gebroeders Jacobus en een tuinbankje

2 broertjes Jacobus hebben hun intrede gemaakt in Huize Wol 'n Draad.
Het zijn zulke boefjes! :-)

 
Ze klimmen en klauteren overal op!


Maar zijn ook echte vrienden! :-)




De broertjes zijn beide gebreid van Noro Kuryon garen op pen 3.5 mm. Het patroon is van Anita Wilschut van Zij maakt het. Ze blijven erg leuk om te maken.
Inmiddels hebben de heren een nieuw huis gevonden bij 2 lieve zusjes, die gelijk helemaal verliefd op ze werden! :-)



Het geweldig leuke tuinbankje heb ik van mijn Lief voor mijn verjaardag gekregen. 


Hij is gemaakt door de getalenteerde Houtman van Eexterhout. Samen met hem hebben we dit bankje ontworpen. Hij zit geweldig en ik vind hem prachtig!

Fijne dag!

Ineke


6 opmerkingen:

  1. 2 toppers zijn het en ze blijven ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bank, super!! Tja en Jacobus blijft leuk........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb ik één van de heren Jacobus vanmiddag in de armen van een klasgenootje van mijn jongste gezien.
    Ze zijn schattig!
    En je bank is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had al begrepen dat hij mee naar school was geweest! :-)

      Verwijderen
  4. Prachtige aapjes zijn het geworden en wat een mooie bank!! Liefs, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...