dinsdag 24 juni 2014

Flowers

Na uren van puzzelen, kleuren, spinnen, verven en uiteindelijk breien is hier mijn 2e mutsje.
Ik noem haar Flowers.


Ik wilde graag een patroon maken die de gebruikte kleuren goed deed uitkomen en die ook met andere kleurcombinaties mooi zou lijken. 


Een mutsje die niet al te ingewikkeld is om te breien, maar er toch erg leuk uit ziet. 


En waarbij het rekenwerk moet kloppen (niet mijn sterkste kant als beelddenker :-) ).

Ik zie al een combinatie met lichtbruin / donkerbruin en cochenille rood / paars, of toch die met lichtbruin en roze tinten, of alleen maar in grijstinten.... :-)

Het mutsje is gebreid van zelfgesponnen Shetland wol, geverfd met Zuring (geel) en 
gele ui/Meekrap (oranje).

Fijne dag!

Ineke



12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mutsjes ontwerp je toch Ineke. Ook deze vind ik heel mooi! En het leuke eraan vind ik toch ook dat ze zelf gesponnen en geverfd zijn!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon PRACHTIG! Geen ander woord voor. Warm met dat geel en oranje! Liefs, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige muts heb je gebreid, de kleuren zijn fantastisch. Is het patroon te koop in het nederlands ?

    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Thea,
      Dankje voor je compliment! Wat leuk dat je het patroon zo leuk vindt! Ik ben nog bezig om het patroon in het nederlands uit te schrijven. Zodra dat klaar is laat ik het wel even via mijn blog weten.
      Alvast bedankt voor je belangstelling!
      Groetjes, Ineke

      Verwijderen
    2. Dag Ineke

      ik vind dit mutsje ook superleuk! Is het patroon al te verkrijgen?
      Warme wintergroet zonder muts,

      Barbara

      Verwijderen
    3. Hallo Barbara, het patroon voor dit mutsje is inmiddels verkrijgbaar. Zou je mij een mail willen sturen op wolndraad@gmail.com?
      Groetjes, Ineke

      Verwijderen
  4. Leuke muts! Het ontwerp is heel mooi. Heel knap dat je dit zo bedacht hebt. Geel is niet echt mijn kleur, zoals je al schrijft, andere kleuren zijn ook mogelijk.....
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor! Deze kleurencombi is heel mooi, maar inderdaad ook heel geschikt voor andere combi's. Gaat vast een succes worden,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi subtiel ontwerp! Prachtig in deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt prachtig, mooie kleuren ook, past zo mooi bij de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...