maandag 10 februari 2014

Caller Herrin'

Even een klein berichtje om jullie te laten weten dat ik de Caller Herrin' muts van Kate Davies af heb! Opnieuw een leuk patroon, alleen de kruin vond ik wat lastig omdat het patroon dan net even anders wordt. Het biesje aan de onderkant en loop aan de bovenkant maken het helemaal af! :-)

Just a little note to let you know that I finished the Caller Herrin' tam by Kate Davies! Once again it is a fun pattern, I only found the crown to be a bit difficult because the pattern changes there slightly. The i-cord makes for a really nice finish! :-)



Het mutsje is gebreid met eigen hand gesponnen Shetland wol en met plantaardige Indigo geverfd Shetland garen.

The tam is knitted with my own handspun Shetland fleece and Shetland yarn dyed with natural Indigo.


Een fijne dag! 

Have a lovely day!

 

8 opmerkingen:

  1. Echt prachtig! Ik wil het ook nog eens leren!
    Dag Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. verliefd ben ik...echt wonderschoon!!! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig! Een heel mooi patroon en schitterend gesponnen wol. En nu??? voor je zelf of voor de verkoop?
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeej mooi zeg, en wat heb je het mooi gefotografeerd ook!
    Petje af! ;-)
    -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alwéér zo'n mooie muts, ik ben zwaar onder de indruk. Met de beste wil van de wereld lukt me het niet om zo'n patroon tot een goed einde te brengen. En ik vind de kleuren ook weer schitterend. Dat je de wol zelf hebt geverfd maakt het ook zo leuk.
    Lieve groet, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...