zondag 6 oktober 2013

Landelijke Spindag 2013

Wat was het een feest! Ik heb geweldig genoten! 
En wat was er weer veel te beleven, te doen, te zien en te genieten. Al die verschillende spinnewieltjes, mooie werkstukken, leuke workshops, heerlijke lunch en gezellige materialenmarkt.
Ook lekker bijkletsen met bekenden en het ontmoeten van nieuwe bekenden die je vaak alleen via internet (blogjes / ravelry) kent.
Complimenten aan de organisatie voor een geweldige, goedlopende dag!

Ik stond dit jaar voor het eerst op de materialenmarkt met wol en garens geverfd met natuurlijke materialen. Heel spannend, want wat zou men van mijn werk vinden?
Nou, ik had mijzelf natuurlijk om niets druk gemaakt! :-)

Mijn winkeltje.

De kleurrijke winkel van Iboy .

De zelfgedraaide tollen en nostepinne van Betty Gijsbertse.

Prachtig natuurlijk geverfde wolletjes door Jolanda v.d. Lelie

Nog meer mooie tolletjes bij Wollige Zaken

Er was zelfs een groepje dames uit Engeland gekomen! Zo leuk!

Prachtige spintol- en project tasjes door Handig Handwerk. Ik heb mijzelf ook zo'n leuk tasje kado gedaan.

In de Grote Zaal gebeurde ook van alles! Zoals vlas spinnen vanuit een echte spinrok! Super!

Voor het eerst waren er dit jaar allerlei workshops s'middags. Ik heb de workshop "Natuurlijk verven" van Jolanda v.d. Lelie en de workshop "Fotograferen van eigen werk" door Hinke Schreuders gevolgd.
Beide workshops vond ik bijzonder leuk, zeer informatief en zeer de moeite waard.

Moe maar met een zeer voldaan gevoel gingen we weer huiswaarts. Nu lekker nagenieten! :-)

(p.s. Alle foto's zijn gemaakt met toestemming van de winkelhouders en mensen zichtbaar op de foto)

6 opmerkingen:

  1. was dit echt in Elspeet ???? waarom heb ik dit niet geweten erg jammer ,maar........ over twee weken mijn eerste spinles :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, echt in Elspeet! Maar als je eenmaal gegrepen wordt door het spinvirus zien we jou daar vast ook volgend jaar! Leuk!
      Veel succes met je spinles!
      Groetjes, Ineke

      Verwijderen
  2. Een fijne dag was het inderdaad! Je tafel zag er prachtig uit met al die mooie gekleurde wol. Ik ben langs gegaan maar je was zo druk in gesprek;-) Groetje van Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kraam heb je en wat een mooie wolletjes!! Prachtige kleuren en alles zo verzorgd ook leuk die papieren tassen met je mooie stempel, goed hoor! Zó jammer dat ik dat allemaal gemist heb! Het was een geweldige, maar ook heel drukke dag. Gisteren met kinderen naar wedstrijden geweest, 's middags visite, want dochter jarig. Ben nog aan het bijkomen. Grtjs, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Ineke hebben jullie dat elk jaar ?? Elspeet is hier nl niet zo ver vandaan ik woon in Putten.
    Vaak is het in Groningen of lekker ver weg en dan wordt het vaak niet wat.ik hou het in elk geval in de gaten :)
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Albertje, dit wordt elk jaar georganiseerd door de Landelijke Spingroep. Je moet hier wel lid van zijn om mee te kunnen doen, het lidmaatschap kost 12.50 euro per jaar. (http://www.landelijkespingroep.nl/). Als je het kunt zou ik zeker lid worden als je spinnen leuk vindt want er is op die dag zoveel te doen, zien en beleven. Echt super!
      Groetjes, Ineke

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...