zaterdag 28 september 2013

Nieuwe stempels en een muts

Vol trots wil ik jullie mijn nieuw logo laten zien: 


Ik heb dit logo zelf ontworpen en de geweldige mensen bij Heijkens Groningen hebben het ontwerp gedigitaliseerd en daar een prachtige stempel van gemaakt. Ik ben er zo ontzettend blij mee!
Het is zo bijzonder om iets wat je zelf bedacht en ontworpen hebt in een strakke, mooi uitziende stempel te zien. Eentje die je over en over weer kunt gebruiken en zal pronken op al mijn labels en tasjes! :-)

 



Ook heb ik de Dollheid muts van Kate Davies af. Opnieuw een ontzettend leuk patroon om te breien!
Haar patronen zitten zo goed in elkaar en zijn prima te volgen. 





De muts is gemaakt van zelfgesponnen grijze Shetland wol en een restjes gekleurde wol uit mijn voorraad.


6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige stempel en wat fijn dat je de naam van de makers erbij zet. Die muts vind ik ook mooi zeg. Ik krijg al bijna weer zin om te spinnen.Dag, een fijne zondag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi wat mooi wat mooi, je nieuwe stempel, gaaf zeg, kicken he?!!
    Hij is heel mooi puur, hou ik erg van! ;-)
    Je muts is ook erg mooi geworden!
    Heb je de mutsen bij Luma nog gepast? We hebben ze allemaal opgehad geloof ik! Hihi!
    Leuk om je weer even te zien!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stempel en wat een mooie muts!!! Grtjs, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...