vrijdag 19 juli 2013

Lief

Vlak voor mijn vakantie kreeg ik een hele lieve mail van Mw. A. Zij had op de Wol in de Hoofdrolmarkt bij mij een streng bruin gemêleerd geverfde sokkenwol gekocht, want zij wilde hier graag een beer van breien. 
Zij wilde mij graag laten zien hoe de beer geworden is en stuurde mij de volgende foto's:





Is het geen schatje? Prachtig gewoon!

Het is zo leuk om te zien wat er zoal van de door mij geverfde materialen gemaakt wordt, en ik vind het helemaal leuk als mensen de moeite nemen om mij dat te laten weten.
Heel erg bedankt Mw. A. voor deze mooie foto's!

4 opmerkingen:

  1. Ohh dat is zeker heel erg leuk om te zien!!
    Wat lief van haar! En wat een onwijs droppie is het geworden hé?!

    Je muts trouwens ook (vorige logje) Prachtig!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige beer. De kleertjes zijn ook heel leuk, maar daar zie je de mooie beer bijna niet. De bruine wol is erg geschikt. Helemaal geweldig dat je de foto's toegestuurd kreeg. Fijne zondag.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...