dinsdag 4 juni 2013

Last but not least.... Zuring!

Vorig jaar heb ik met Zuring geverfd, in augustus in een emaille pan. Dit jaar wilde ik graag opnieuw met Zuring verven want ik vond het resultaat vorig jaar erg mooi!
Dus Zuring geplukt (500 gram), koperen pan opgezet en verven maar!


Wat een verschil met vorig jaar! Links Zuring 2013 en rechts Zuring 2012. Er zijn 2 grote verschillen met vorig jaar: de tijd, vorig jaar heb ik in augustus geplukt en geverfd en nu in juni, en ik heb nu in een koperen pan geverfd en vorig jaar in een emaille.
Beide kleuren combineren wel prachtig! :-)


Links 1e 2 1e bad Zuring, rechts laatste 2 2e bad Zuring, weinig verschil.



Dit zijn alle gelen van dit jaar: Berkenblad, Fluitekruid en Zuring. Wat een mooi geheel! :-)

4 opmerkingen:

  1. Ja, wat prachtig!
    Krijg er ook zin in!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg en wat is het mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het mooi geworden. Die van mij ook. Na de vakantie ga ik weer experimenteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed overzicht, prachtig die tinten geel. Dat er nog zulke knalkleuren uit plantaardig verven kunnen komen had ik niet verwacht. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...