maandag 27 mei 2013

De "Wol in de Hoofdrol" markt.

Gisteren stond ik op de "Wol in de Hoofdrol" markt bij de Wolstudio in Haren. Het was fris, maar gelukkig wel de hele dag droog. En wat was het een leuke dag! :-)

Mijn kraam.


Een kleurrijk geheel.
Ik heb genoten van alle mensen die mijn kraam aandeden, van de gesprekken die ik heb gevoerd, van  de prachtige tuin, van het weerzien van bekenden en het kennismaken met nieuwe "bekenden", de sfeer en de heerlijke catering.

En mijn "buit" van deze dag:


De Pagode Muts pakket van Christel Seyfarth van Quilt en Vilt. Een patroon die ik zo vreselijk leuk vind en al vaker in handen heb gehad.



En heerlijk verwarmende "Heksenthee" van Marjanne Huising. Zij verzorgde ook de heerlijke catering voor deze dag. (Alleen daarom al een reden om volgend jaar naar de markt te komen! :-) )

Het was een hele geslaagde dag!

2 opmerkingen:

  1. Verdorie....twee jaar geleden geweest, vorig jaar vergeten en dit jaar dus ook gemist. Nu heb ik het alvast in mijn agende gezet bij mei 2014 ;-)
    Duzzzz, volgend jaar ga ik!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een geweldige markt voor Wolliefhebbers. Ondanks de kou (nou ja, misschien wel juist dankzij de kou) was het een fijne dag met heel veel warme wol. Veel bollen gekocht, eigenlijk.
    Ik ben ook begonnen met een mutsje, ik ga voor het paddestoelmodel, voor komende winter moet dat toch wel af zijn, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...