zaterdag 27 april 2013

Lente kriebels / Spinning in spring

Allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken die gereageerd heeft op het afscheid van Saartje door een reactie op de blog achter te laten, te mailen of een kaartje te sturen. Ik vond dit hartverwarmend en ontzettend fijn!

Gelukkig werkte het weer deze week mee en heb ik voor het eerst weer buiten kunnen spinnen! Ik heb mij lekker in het zonnetje geïnstalleerd en onder toezicht van mijn kippendames kon ik los.

This week the weather was lovely and I was able to spin outside again for the first time this year!



Ik was een BFL lont aan het spinnen. Deze had ik overgeverfd omdat de 1e kleuren heel flets en nietszeggend waren. Helaas was de lont wat gaan vervilten, dus koste het spinnen wat meer moeite, maar de kleuren waren nu wel mooi!

I was spinning a BFL roving which I had overdyed. The previous colours were really pale and yuk! Unfortunately the roving had started to felt a bit, so spinning it cost a little bit more effort.



Het eindigde als dit garen!

It endend up as this lovely yarn!



Het was een fijne middag!

It was a lovely afternoon!


 Een fijn weekend!

Have a lovely weekend!

4 opmerkingen:

  1. Wat spin jij toch prachtig......daar kan ik heel veel van leren. Ik kom er wel meer en meer achter dat eerst wassen en kaarden toch ècht een gelijkmatiger resultaat geeft.....Mijn breisels zijn nog altijd op pen 4 en ik wil toch echt naar pen 3 kunnen......
    Fijn weekend, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig gelijkmatig draadje heb je gesponnen, dat doe ik je nog niet na.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet alleen de wol is prachtig, ook het spinnewiel!
    Groet De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...