maandag 4 februari 2013

Muts / The Tam

De Muts is klaar! Hier een paar foto's: 

(From now on for my english speaking followers a few lines in English:)
 
My Tam is finished! Here are a few photo's: 


De bovenkant / The top
De rand / The edge


Hij is gemaakt van zelf gesponnen, zelf geverfde en gekamde Blauwe Texelaar en Witte Texelaar wol. Ik heb, denk ik, nog net genoeg gekleurde wol over om er nog een te maken. Zo leuk om te doen!

The Tam is made of  my own handspun, handdyed and combed Blue Texelaar and White Texelaar wool. I probably have just enough coloured wool left to make another one. So much fun!!


11 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi, maar prikt die wol niet? Geen makkelijk patroon, maar zo mooi!!!!Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De muts is prachtig! Het wordt in het weekend weer kouder, dan kan ie mooi op. Als je nog één gaat breien worden de kleuren dan anders? grijs blijft natuurlijk, maar je hebt met verloop geverfd..
    Je hebt hele leuke foto's gemaakt.Ook lekker natuurlijk op die hout blokken.
    Dank je wel voor je lieve opmerking op mijn blog. Ik wens je alle goeds en tot een volgende keer. Groet van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi gedaan! Complimenten!

    Warme groet,
    Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een muts dat ook op mijn lijstje stond en ze is prachtig!!! goed gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een muts dat ook op mijn lijstje stond en ze is prachtig!!! goed gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de muts staat ook op mijn lijstje, en ze is heel mooi!!!
    groetjes
    mija

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooi; de vorm, het motiefje en de kleuren!!! (en ook nog zelf gesponnen en geverfd..) Super! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh die is mooi geworden ,ga me even aanmelden en je volgen spin zelf ook op een oude louet en wil graag ook een spinnewiel met twee pedalen die van jouw ziet er super uit,en je maakt een prachtige draad gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...