woensdag 27 februari 2013

Kleurtjes / Colours

Van het weekend kreeg ik mijn bestelling nieuwe kleurtjes van Stof tot Verven binnen. Een aangezien ik ook net een flinke hoeveelheid BFL binnen had gekregen, kon ik natuurlijk niet wachten om de nieuwe kleuren uit te proberen.

Last weekend I received my order from Stof tot verven, consisting of several different colours dye for wool. As I had also just received some lovely BFL wool, you can imagine that I could'nt wait to try out those new dyes.


Hier heb ik alleen de koele kleuren turquoise, hel geel en fel roze/rood gebruikt. Helaas is er weinig geel overgebleven, maar de limoen groene kleur is ook super.

Here I only used the bright colours turquoise, bright yellow and bright pinkish/red. The yellow colour has almost dissapeard, but I love the lime green colour it has created. 

 
Hier heb ik de warme tinten helblauw, warm oranje/rood en warm geel gebruikt. Ook hier is het geel bijna verdwenen, maar heeft wel een prachtige diep groene kleur achter gelaten.

Here I only used the warm blue, orange/red and yellow colours. Once again the yellow almost dissapeard, but dit leave a lovely deep green. 



Hier heb ik alleen de gelen en blauwen gebruikt. De tinten lijken hier vrij licht, maar in werkelijkheid zijn ze meer uitgesproken.

Here I only used a yellow and blue dye. On the photo the colours look fairly light, but in actual fact they are slightly more pronounced.



Hier heb ik verschillende rode tinten gebruikt. Vind het zo leuk om te zien hoe de verschillende nuances door elkaar heen gaan.

Here I only used different shades of red dye. I love the way the different colours blend together.


Dit maakt mij toch zo blij!! :-)

This really makes me so happy!! :-)

5 opmerkingen:

  1. Werkelijk prachtige kleuren heb je gecreerd. Nu maar weer lekker spinnen!! Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Ik ben voor groen.... Maar ook de rood/oranje is beeldschoon. Met groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn allemaal mooie blije frisse geweldige kriebelende kleuren, en ik zou niet kunnen wachten om te spinnen.
    groetjes
    mija

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...