maandag 31 december 2012

2012

Nu 2012 op z'n eind loopt, de oliebollen op tafel staan en de champagne in de koelkast ligt, kijk ik even terug op het afgelopen jaar.
Er is veel gebeurd dit jaar. Ik heb een hoop leuke en lieve spinnende en handwerkende dames en heren ontmoet. Heb veel geleerd dit jaar, maar vooral heb ik ontzettend veel plezier gehad met het werken met wol!
Door de wol ben ik deze blog begonnen, heb ik mijn eerste voorzichtige stappen gezet in de wereld van creatieve markten en ben ik naar de Landelijke Spindag geweest. Ik heb veel geëxperimenteerd, de een iets succesvoller dan de ander, maar altijd erg leuk en leerzaam om te doen!
Het werken met wol maakt mij blij, het verbind mij met anderen (in het heden en verleden) en het verwarmt en ontroerd mij. Ik heb zin om hier het komende jaar mee door te gaan!


 

Ik wens iedereen een liefdevol, warm en wollig 2013 toe! 
Volg je hart!


2 opmerkingen:

  1. We maken er een wollig jaar van, afgesproken! En bovendien een heel gelukkig, gezond en creatief wollig jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook alle goeds voor 2013 en een hele hoop wol-plezier!! Hopelijk zien we elkaar weer gauw! Grtjs, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...