maandag 1 oktober 2012

Plattelandsfair Veendam

Gisteren stond ik met Wol 'n Draad op de Plattelandsfair in Veendam. Een kleinschalige markt die werd gehouden op het boerenerf van de Fam. Meijering. Ik had een leuk plekje in de open schuur.



Ook Jacobus was van de partij! Hij had nog een paar vriendjes meegenomen voor de gezelligheid.


Het was prachtig weer en daarom veel mensen op de been. Aan belangstelling geen gebrek!
Ook de spindemonstratie trok veel bekijks, vooral kinderen vonden het zeer wonderlijk hoe wol ineens een draadje wordt!
 

In een veld achter de schuur stonden deze leuke Zwartbles schapen. 
Ze deden daar goed werk door de boomgaard te begrazen.


Ik had uitzicht op een grote boerenkar met daarop en omheen allemaal gekleurde pompoenen. 

1 opmerking:

  1. Hoi Ineke,
    Ik ben weer helemaal bij met lezen op je blog. Het was genieten dus op de markt. Ik hoop dat je ook leuk verkocht heb.
    Ben heel blij met de kaardemolen. Heb zaterdag al verschillende wolletjes gekaard. Tot woensdag,

    Margje

    Ps ik ben met mijn weblog aan het prutsen geweest gisteren en heb het nog lang niet weer naar mijn zin.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...