zondag 19 augustus 2012

Herfst?

Tijdens een wandeling door het bos met mijn 2 hondendames scheen de zon zo prachtig door het bladerdak op de varens op de grond. De onderzijde van de varens begonnen al van kleur te veranderen en ik werd daar door geïnspireerd om te gaan verven.

Ik heb de laatste streng sokkenwol 75% wol/25% nylon gepakt en hem in de volgende kleur geverfd.


De kleuren zijn prachtig diep en herfstig met mooie toon verschillen. De streng vond ik zo mooi geworden dat ik ook nog 100 gram BFL lont in dezelfde kleurstelling geverfd heb. 


Ook deze lont is mooi van kleurtonen. De kleuren zijn zachter dan die van de streng sokkenwol, maar vloeien heel mooi in elkaar over. 


Mocht je belangstelling hebben voor een of beide wolletjes, laat dit dan z.s.m. weten.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel mooi van kleur geworden, was vast een mooi bos waar je je inspiratie opdeed!
    (Eexterveen is ook mooi, ben er vroeger vaak geweest voor geitekeuringen bij een café waarvan ik de naam niet meer weet. Volgens mij is het later afgebrand)
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...