vrijdag 8 juni 2012

Spelen

Ook deze week ben ik weer aan het verven geweest. Vorige week heb ik het proefpakket met een aantal strengen zachte ongeverfde garens (75% wol/25% nylon) ontvangen en daar moest ik natuurlijk ook direct mee aan de slag!


De eerste streng heb ik met verschillende kleuren roze/rood geverfd. De tinten zijn prachtig door elkaar gaan lopen waardoor er plekken heel licht zijn en andere juist heel intens. De kleuren werden snel door de wol opgenomen. Ik ben heel tevreden met hoe deze streng is geworden!



Deze streng heb ik met diverse tinten blauw en roze geverfd waardoor er prachtige tinten paars/blauw zijn ontstaan. Ook hier werd de verf heel snel door de wol opgenomen.


Helaas is op de foto's de diverse tinten paars niet helemaal zichtbaar, maar neem maar van mij aan dat die er in zitten! :-)  Ook deze streng vind ik prachtig geworden.

Ik vind het zo mooi om te zien hoe kleuren elkaar beïnvloeden als zij in elkaar over vloeien. Het is een prachtig magisch proces!

2 opmerkingen:

  1. prachtige kleuren
    ik heb nog niet geverfd,maar wil het wel gaan doen weet nog niet precies hoe het moet.
    groetjes roos.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...