dinsdag 5 juni 2012

Joepie!!

Het is mij gelukt en ik ben ontzettend trots op mijzelf!! Mijn eerste paar sokken van de teen omhoog zijn klaar!
De eerste was lastig, had vlagen van "waar ben ik aan begonnen" en pep-gesprekjes met mijzelf zoals "je kunt het" en "het is een andere techniek, je leert nu een andere techniek".
Na de hak van sok nummer 1 twee keer te hebben uitgehaald (eerst keer te weinig steken op de kleine hiel, tweede keer teveel) was sok nummer 1 klaar. Gelukkig heb ik toch wat geleerd van mijn "fouten" en ging sok nummer 2 makkelijker en begon ik er zelfs lol in te krijgen.
(Moet wel even bekennen dat de aanmoedigingen die ik van iedereen heb gehad met sok nummer 1 mij wel ontzettend hebben geholpen bij het maken van sok nummer 2.)






Het kleur verloop van de sokken vind ik ontzettend leuk geworden. Het zijn hele vrolijke sokken!

1 opmerking:

  1. Goed gedaan en wat een leuke sokken. Ik moet mijn eerste sok nog afbreien; het vlot niet zo ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...