vrijdag 4 mei 2012

Work in progress

Work in progress

Waar ben ik zoal mee bezig? Een kleine fotoreportage...

Ik ben van een eigen geverfde sockblanc (in goed Nederlands sokdeken) deze sokken aan het breien. Dit is zo ontzettend leuk om te doen! Het is elke keer een verrassing hoe de kleuren er uiteindelijk uit komen te zien als je de sok gaat breien. Sokdeken nummer 2 (BFL/bamboe mix) komt eraan...



Dit is een BFL lont die ik regenboog geverfd heb en nu dun probeer te spinnen. Dit is een hele klus kan ik je zeggen! Uiteindelijk wil ik dit spinsel Navajo gaan twijnen om zo de kleuren te behouden. We zullen zien....




Dit is de gekleurde BFL lont die ik aan het spinnen ben. Het is superzacht en spint lekker.

Waar ben jij zoal mee bezig?


1 opmerking:

  1. Hopelijk heb je je sokken snel klaar, want met dit "weer" in mei kun je ze wel gebruiken.
    Benieuwd hoe je gesponnen wolletjes er uit gaan zien.

    Hil.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...