vrijdag 25 mei 2012

Gelukt

Het is mij gelukt! Na enige moeite met het hakje en deze 2x te hebben uitgehaald is het mij gelukt! Ik heb een sok van de teen omhoog gebreid! Ben apetrots op mijzelf!


Ik heb het patroon uit het boekje "Sokken van teen tot boord" van Jo An Luijken en Marlies Hoogland. Hierin worden verschillende mogelijkheden duidelijk beschreven. Een leuk en handig boekje!
Ik vind het kleurverloop ook mooi geworden. Ga dit zeker nog een keer zo proberen.
Al met al een geslaagd experiment!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, had ook niet verwacht dat het je niet zou slagen. Mooi heel mooi.

    Hill

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb 1 sok gezien, en als de andere net zo er uit ziet heb je "paar" mooie sok'n.

    Hill

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...